در صورتی که محصول سفارشی نباشد تا قبل از نصب محصول امکان ارجاع آن به کارخانه وجود دارد.

گارانتی شامل درایور،ماژول و بدنه چراغ میباشد

حمل و نقل شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمیشود زیرا توسط شرکت های باربری به انتخاب خود شما انجام میشود اما در صورت چنین اتفاقاتی محصولات خریداری شما شامل خدمات پس از فروش نظیر تعمیرات و تعویض ماژول و … میشود.

در صورت بروز هر گونه اشکال در کارکرد محصول لطفا با واحد پشتیبانی شرکت به شماره ۰۵۱۳۵۵۹۲۳۳۰ تماس حاصل فرمائید تا با هماهنگی همکاران ما، محصولات معیوب به کارخانه مرجوع شود.

واحد بازرگانی : ۰۵۱۳۵۵۹۲۳۳۰

پس از هماهنگی با واحد بازرگانی میتوانید نسبت به ارجاع کالا اقدام کنید.

ایرادات کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی شده و علت ارجاع کالا تایید میشود.
در صورت تایید، مبلغ سفارش به حساب شما واریز میشود.

در صورت اتمام گارانتی باز هم محصولات ما شمال خدمات پس از فروش میشوند اما این خدمات شامل هزینه اضافی میشود که توافقی میان شرکت و مشتریان است.

در صورتی خرابی موارد ذکرشده در بالا میتوانید با واحد بازرگانی شرکت با شماره ۰۵۱۳۵۵۹۲۳۳۰ الی ۶ تماس حاصل فرمائید . کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند.